Jumaat, 8 Mac 2013

SAFI RANIA GOLD - PRODUK ANTI-PENUAAN

 
SET LENGKAP
 Ramai wanita yang inginkan kulit wajah yang cantik dan cerah. antara produk yang menjadi pilihan yelah Safi Rania Gold. bukan saja mudah didapati tapi harga yang jimat menarik ramai pembeli untuk mencubanya. Dilancarkan pada tahun 2009, Safi Rania Gold adalah produk anti penuaan yang diperkaya dengan formulasi Teknologi Nano Emas 24K yang menjanjikan keupayaan untuk mengurangkan kedalaman kedutan dan garis halus sehingga 55% dengan membaiki keanjalan kulit dalam hanya 3 minggu.
Rangkaian produk penjagaan kulit esklusif dari SAFI ini turut diperkaya dengan protein mutiara serta Vitamin B3 untuk mencerah, memulihkan kesegaran dan seri wajah sambil memperkuat struktur kulit.
 
 
1) Pembersih Wajah Lembapan Dalaman SAFI RANIA GOLD –(Jenis Pam-RM15.90 )
Pembersih muka ini bukan sahaja membersihkan kulit daripada segala kotoran, habuk dan daki, tetapi juga berkesan menanggalkan solekan sambil membuatkan kulit terasa segar sepanjang hari. Krim Pembersih Wajah SAFI RANIA GOLD diperkaya dengan pelbagai nutrien yang melembapkan kulit, menjadikannya lembut dan licin selepas setiap kali dicuci.
Pencuci Muka Pam
 
 2) Pembersih Wajah SAFI RANIA GOLD – 50g(RM8.90) /100g(RM12.90)

Pembersih muka ini bukan sahaja membersihkan kulit daripada segala kotoran, habuk dan daki, tetapi juga berkesan menanggalkan solekan sambil membuatkan kulit terasa segar sepanjang hari. Krim Pembersih Wajah SAFI RANIA GOLD diperkaya dengan pelbagai nutrien yang melembapkan kulit, menjadikannya lembut dan licin selepas setiap kali dicuci.
 
Pembersih
 
  • 3) Gel Pembersih Wajah SAFI RANIA GOLD – 50g(RM8.90) /100g (RM12.90)

Sesuai untuk kulit kering, formula imbangan pH Gel Pembersih Wajah SAFI RANIA GOLD lembut kepada kulit kerana ia tidak menghakis emolien semula jadi kulit setiap kali anda mencuci muka.

Pembersih Gel
  • 4) Skrub Wajah SAFI RANIA GOLD – 75g(RM12.90)


Apabila usia kita meningkat, keupayaan kulit kita untuk menanggalkan sel kulit mati merosot, menyebabkan kulit semakin suram. Skrub Wajah SAFI RANIA GOLD membantu menanggalkan sel kulit mati dengan berkesan untuk menyerlahkan kulit yang sihat berseri. Gunakan dua kali seminggu untuk mendapatkan hasil yang ketara.
Scrub Wajah


  • 5) Penyegar SAFI RANIA GOLD – 80ml(RM12.90)
Pori yang besar dan terbuka mudah memerangkap kotoran dan menimbulkan masalah kulit. Penyegar SAFI RANIA GOLD yang dirumus dengan air mawar mengecilkan pori dan membantu menyediakan kulit untuk menyerap lembapan secara optimum. Gunakan penyegar selepas setiap kali anda membasuh muka.
Penyegar (Toner)

  • 6) Krim Kontur Mata SAFI RANIA GOLD – 15g(RM15.90)
Krim Kontur Mata SAFI RANIA GOLD dirumus khas untuk membaiki struktur kulit yang lembut di keliling mata, mengurangkan kemunculan garis halus dan mencerahkan lingkaran gelap bawah mata. Serlahkan kecantikan mata anda dengan sapuan krim ini siang dan malam.

Kontor Mata
  • 7) Krim Pelembap Siang SPF 20 ++ SAFI RANIA GOLD – 40g(RM20.90)
Untuk mengelakkan kesan buruk sinar UVA dan UVB matahari, sapukan Krim Pelembap Siang SAFI RANIA GOLD dengan SPF 20 ++ setiap hari. Anda bukan sahaja tidak perlu lagi risau tentang bintik penuaan dan warna kulit tidak sekata, bahkan kulit anda akan tampak lebih cerah dan sihat berseri!

Krim Siang
  • 8).Krim Pelembap Malam SAFI RANIA GOLD – 40g(RM23.00)
Kulit kita dibaiki dan dipulihkan semasa kita tidur. Untuk memanfaatkan proses semula jadi ini, sapukan Krim Pelembap Malam SAFI RANIA GOLD untuk membantu proses penghidratan dan pemulihan kulit. Anda dapat melihat kulit anda lebih remaja dan berseri bila anda bangun setiap pagi!
Krim Malam
  • 9) Krim Kecantikan SAFI RANIA GOLD – 16g(RM8.90)
Dengan Krim Kecantikan SAFI RANIA GOLD, kulit anda tidak akan tampak suram dan tidak bermaya. Diperkaya dengan nutrien, Krim Kecantikan SAFI RANIA GOLD membantu melenyapkan bintik penuaan dan garis halus. Krim Kecantikan ini juga boleh digunakan sebagai asas mekap.


Krim Cantik
  • 10) Serum SAFI RANIA GOLD – 20ml (RM29.00)
Mengandungi segala kebaikan Nano Emas 24K dalam bentuk serum yang menyerap pantas dan tidak berminyak untuk mengembalikan keanjalan kulit wajah. Mengandungi gabungan asid amino yang meneutralkan radikal bebas untuk menghalang kulit menjadi kusam

Serum


Duta Safi Rania Gold
 
 

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

5 of the best free soccer games for YouTube
5 of the best free youtube to mp3 soccer games for YouTube · Football Betting Tips · FIFA · Soccer Predictions · Soccer Daily. · PGA Predictions · World Cup Tips